Sklep internetowy z akcesoriami szkolnymi – Colorino
3 stycznia 2021
Sklep internetowy z pościelą – Klauka
2 stycznia 2021

KLIENT: HERMES AMITA

Kampania zasięgowa dla producenta wód mineralnych
Zobacz landing page akcji

Samo wprowadzenie nowego produktu do sieci sprzedaży, to dopiero połowa sukcesu. Dlatego też w kampanii promującej nową wodę mineralną dla dzieci postawiliśmy na działania zasięgowe i wspierające świadomość marki wśród grupy docelowej. 
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy prosty, ale kolorowy i miły dla oka laning page. Strona informuje o produkcie, jego dostępności i zachęcaa do wzięcia udziału w aktualnych konkursach w kanałach social media. To właśnie tam kierowaliśmy ruch z reklam na Facebooku, Instagramie i w Google. Kampanie były kierowane do rodziców małych dzieci mieszających w miastach, w których woda jest dostępna.
W efekcie, z wykorzystaniem niewielkiego budżetu, w trakcie kampanii liczba sesji na laning page przekraczała 1000 dziennie. Całkowita liczba wyświetleń banerów promocyjnych przekroczyła 5 mln.

Czy wiesz, że…

SMSy są wciąż świetnym nnarzędziem marketingowym generującym dostarczalność powyżej 95%.

ZAPYTAJ O OFERTĘ