Model działania
W badaniach, które przeprowadziliśmy wśród obsługiwanych przez nas firmy za dwie najważniejsze cechy wymieniano: kompleksowe podejście do marketingu oraz wysoką elastyczność działania. Wspomniana elastyczność to łatwe dopasowanie się do realiów, potrzeb i celów.
Nie pracujemy jedynie z dużymi firmami. Nie pracujemy jedynie z dużymi budżetami. Nie ograniczamy się jedynie do obsługi kompleksowej.
Naszą ofertę i poziom działań jesteśmy w stanie ściśle dopasować do specjalnych wymagań.
Kompleksowa obsługa marketingowa
To najczęstsza forma współpracy, gdzie zajmujemy się danym projektem od A do Z. Odpowiadamy, za każdy element strategii i jej realizacji. Projektujemy, wdrażamy, optymalizujemy i raportujemy. Co zyskujesz?- Odpowiedzialność za efekty
- Kompleksową obsługę - korzystniejszą ofertę
- Poczucie dobrze zainwestowanych pieniędzy w rozwój marki i sprzedaż
Wsparcie działów marketingu
W firmach z rozwiniętym już zapleczem marketingowym często zajmujemy się jedynie pewnym obszarem jak projekty graficzne czy optymalizacja kampanii reklamowych. Co zyskujesz?- Uzupełnienie wewnętrznego działu marketingu
- Dokładnie te usługi, które są potrzebne
- Specjaliści w swoich dziedzinach