Strona internetowa dla Delia Cosmetics
6 stycznia 2020
Sesja wizerunkowa kolekcji Glam by Coolpack
5 stycznia 2020

KLIENT: Coolpack

Kampania wizerunkowa "#cool4School with Stuu" z Ambasadorem marki
https://coolpack.com.pl/

Coolpack, to jeden z liderów sprzedaży plecaków w Polsce. Produkty łódzkiej firmy są dostępne w niemal każdym markecie oraz wielu sklepach online.

Influencerzy mają moc! Dlatego w szczycie sezonu sprzedażowego (sierpień 2019) kompleksowo zrealizowaliśmy kampanię z największym polskim Youtuberem i ulubieńcem nastolatków - Stuartem Burtonem. Ambasador wsparł markę zdjęciami wizerunkowymi (relację backstage z sesji naszej produkcji zobaczysz tutaj: https://youtu.be/dsbwOS65A0Q) oraz postami w swoich kanałach social media (na Instagramie oraz Tik Toku, gdzie skupia się ogromna liczba osób z grupy docelowej naszego klienta).

Dodatkowo przeprowadziliśmy zaawansowany konkurs na stworzonym przez nas landing page'u, angażujący również 11 innych influencerów, w którym do wygrania codziennie były plecaki oraz autografy Ambasadora. W zabawie wzięło udział ponad 7000 osób! Zakończeniem akcji i nagrodą główną było spotkanie ze Stuu w Domu X.

Oprócz intensywnych działań promocyjnych w Internecie o łącznym zasięgu ponad 1,5 miliona osób z mocno określonej grupy docelowej, uzupełniliśmy kampanię o billboardy w najlepszych lokalizacjach dużych miast, co znacząco wpłynęło na rozpoznawalność marki i znacząco pobiła zeszłoroczny rekord sprzedaży.

ZAPYTAJ O OFERTĘ