Coolpack, to jeden z liderów sprzedaży plecaków w Polsce. Produkty łódzkiej firmy są dostępne w niemal każdym markecie oraz wielu sklepach online.
Influencerzy mają moc! Dlatego w szczycie sezonu sprzedażowego (sierpień 2019) kompleksowo zrealizowaliśmy kampanię z największym polskim Youtuberem i ulubieńcem nastolatków - Stuartem Burtonem. Ambasador wsparł markę zdjęciami wizerunkowymi (relację backstage z sesji naszej produkcji zobaczysz tutaj: https://youtu.be/dsbwOS65A0Q) oraz postami w swoich kanałach social media (na Instagramie oraz Tik Toku, gdzie skupia się ogromna liczba osób z grupy docelowej naszego klienta).
Dodatkowo przeprowadziliśmy zaawansowany konkurs na stworzonym przez nas landing page'u, angażujący również 11 innych influencerów, w którym do wygrania codziennie były plecaki oraz autografy Ambasadora. W zabawie wzięło udział ponad 7000 osób! Zakończeniem akcji i nagrodą główną było spotkanie ze Stuu w Domu X.
Oprócz intensywnych działań promocyjnych w Internecie o łącznym zasięgu ponad 1,5 miliona osób z mocno określonej grupy docelowej, uzupełniliśmy kampanię o billboardy w najlepszych lokalizacjach dużych miast, co znacząco wpłynęło na rozpoznawalność marki i znacząco pobiła zeszłoroczny rekord sprzedaży.